GDN Reklama

GDN Reklama

„Google” rodymo tinklo reklama leidžia talpinti reklamą su „Google” tinklu susijusiose svetainėse. „Google Display Network” yra didelis svetainių, sutikusių rodyti „Google” reklamą, tinklas. Šios svetainės apima naujienų svetaines, tinklaraščius, vaizdo įrašų svetaines ir kitokio turinio svetaines. Kurdami rodymo tinklo kampaniją, galite nukreipti savo skelbimus į konkrečių tipų svetaines ar net konkrečias atskiras svetaines. Taip pat galite nukreipti skelbimus į žmones pagal jų pomėgius. Pavyzdžiui, jei prekiaujate sodininkystės produktais, galite nukreipti skelbimus į žmones, kurie anksčiau domėjosi sodininkyste. „Google” vaizdinės reklamos tinklas gali būti puikus būdas pasiekti potencialius klientus ten, kur jie jau yra – svetainėse, kuriose lankosi kasdien. Jei norite sužinoti daugiau apie „Google” rodomo tinklo reklamos naudojimą savo verslui reklamuoti, skaitykite toliau.

Koks yra „Google” rodymo tinklo reklamos procesas?

„Google” rodymo tinklo reklama veikia rodant reklamą su „Google Display Network” susijusiose svetainėse. Kurdami rodymo tinklo kampaniją, galite nukreipti skelbimus į konkrečių tipų svetaines ar net konkrečias atskiras svetaines. Skelbimus taip pat galite nukreipti į žmones pagal jų pomėgius. Pavyzdžiui, jei prekiaujate sodininkystės produktais, galite nukreipti skelbimus į žmones, kurie anksčiau domėjosi sodininkyste. Kai kas nors apsilanko „Google” rodymo tinklo svetainėje ir pamato vieną iš jūsų tikslinių skelbimų, gali jį spustelėti ir būti nukreiptas į jūsų svetainę. Už paspaudimą sumokėsite „Google”, jei jie vėliau įsigis jūsų svetainėje.

Kodėl turėtumėte naudoti „Google Display Network” reklamą?

Yra kelios įtikinamos priežastys, dėl kurių verta naudoti „Google Display Network” reklamą savo įmonei reklamuoti. Pirmiausia, ekrano tinklo reklama leidžia pasiekti potencialius klientus ten, kur jie jau yra – svetainėse, kuriose jie kasdien lankosi. Antra, reklamą galite nukreipti į tam tikro tipo svetaines ar net konkrečias svetaines. Taip užtikrinama, kad jūsų reklamą pamatys žmonės, kuriems įdomu tai, ką siūlote. Galiausiai, reklaminiai tinklai yra nebrangus būdas reklamuoti savo įmonę. Mokate tik tada, kai kas nors spusteli jūsų skelbimą, todėl nešvaistote pinigų skelbimams, kurių niekas nemato.

Yra keletas dalykų, kuriuos turėtumėte žinoti, jei norite naudoti „Google” ekrano tinklo reklamą savo verslui reklamuoti. Pirmiausia turite sukurti kampaniją. Tai galite padaryti apsilankę „Google AdWords” svetainėje ir pasirinkę „Sukurti naują kampaniją”. Po to turite pasirinkti kampanijos tipą. Daugumai įmonių geriausia pasirinkti „Search Network with Display Select” (Paieškos tinklas su ekrano pasirinkimu). Galiausiai turėsite nuspręsti dėl biudžeto ir pasiūlymo. Atlikę visus šiuos veiksmus, galite pradėti kurti skelbimus ir orientuotis į svetaines!

Google Display Network reklama gali būti puikus būdas pasiekti potencialius klientus ten, kur jie jau yra – svetainėse, kuriose lankosi kasdien. Jei norite naudoti ekrano tinklo reklamą savo verslui reklamuoti, atlikite pirmiau nurodytus veiksmus ir pradėkite.

„Google” rodymo tinklas ir „Google” paieškos tinklas

Kai kalbama apie internetinę rinkodarą, reikia atsižvelgti į du pagrindinius tinklus: „Google” paieškos tinklą ir „Google” rodymo tinklą. Abu jie turi savitų privalumų, kurie gali padėti jums pasiekti tikslinę auditoriją, tačiau kuris iš jų geriausiai tinka jūsų įmonei?

„Google” paieškos tinklą sudaro tradiciniai paieškos rezultatai, kurie rodomi, kai naudotojas įveda užklausą į „Google”. Tai yra dažniausias būdas, kuriuo žmonės atranda naujas interneto svetaines, ir tai gali būti puikus būdas pasiekti, kad jūsų įmonė būtų matoma potencialiems klientams, kurie jau domisi jūsų pasiūlymais.

Kita vertus, „Google” rodymo tinklą sudaro skelbimai, kurie rodomi interneto svetainėse visame internete. Tai gali būti puikus būdas pasiekti didesnę auditoriją ir kartu padidinti prekės ženklo žinomumą. Taigi, kurį iš jų turėtumėte pasirinkti savo įmonei?

Tai priklauso tik nuo jūsų tikslų. Jei norite pasiekti potencialius klientus, kurie jau domisi tuo, ką siūlote, paieškos tinklas tikriausiai yra geriausias pasirinkimas. Tačiau jei jums labiau rūpi didinti prekės ženklo žinomumą arba pasiekti didesnę auditoriją, geresnis pasirinkimas gali būti rodymo tinklas.

Tačiau, nepaisant to, kurį tinklą naudosite, yra keletas dalykų, kurių turėtumėte nepamiršti, kad užtikrintumėte savo kampanijų sėkmę. Pirmiausia turite sukurti skelbimus, kurie būtų aktualūs jūsų tikslinei auditorijai. Antra, turite užtikrinti, kad skelbimai būtų patalpinti didelio lankomumo svetainėse. Trečia, norėsite sekti savo rezultatus, kad galėtumėte matyti, kas veikia, o kas ne.

Jei laikysitės šių gairių, turėtumėte sėkmingai kurti kampanijas paieškos arba rodymo tinkle. Kad ir ką pasirinktumėte, nepamirškite, kad pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti pasiekti tikslinę auditoriją ir pasiekti rinkodaros tikslus.

Ar „Google” paieška yra „Google Display Network” sudedamoji dalis?

Ne, „Google” paieška nepriklauso „Google” rodymo tinklui. „Google” rodymo tinklas – tai grupė svetainių, kurios sutiko savo puslapiuose rodyti „Google” skelbimus. Šios svetainės apima įvairias temas ir apima tiek statinį, tiek vaizdo turinį. Į rodymo tinklą neįeina paieškos rezultatų puslapiai.

Tai reiškia, kad jei nukreipiate skelbimus į „Display” tinklą, jie nebus rodomi „Google” paieškos rezultatų puslapiuose. Tačiau galite naudoti paieškos tinklą, kad skelbimai būtų nukreipti būtent į Google.com paieškas. Paieškos tinklas – tai svetainių, kurios savo paieškos rezultatų puslapiuose rodo „Google” skelbimus, įskaitant „Google” paieškos savybes, rinkinys. Kai nukreipiate skelbimus į Paieškos tinklą, jie gali būti rodomi ir „Google” paieškos rezultatų puslapiuose, ir kitose tinklo svetainėse.

Kokios svetainės yra įtrauktos į „Google” rodymo tinklą?

Į „Google” rodymo tinklą įtraukti milijonai svetainių. Tarp populiariausių – „YouTube”, „Gmail” ir „Blogger”. Reklamuotojai gali naudotis „Google” rodymo tinklu, kad nukreiptų potencialius klientus pagal jų interesus. Reklamuotojai gali kurti reklamas, kurios bus rodomos šiose populiariose svetainėse, ir už jas bus mokama tik tada, kai kas nors spustelės jų reklamą. Tai leidžia sukurti labai tikslingą reklamą, kuri gali būti labai veiksminga.

„Google Display Network” yra puikus būdas pasiekti potencialius klientus, kurie jau domisi tuo, ką siūlote. Galite būti tikri, kad jūsų skelbimą pamatys žmonės, kurie greičiausiai susidomės jūsų produktu ar paslauga, jei orientuositės į šiuos naudotojus. Ši reklamos rūšis gali būti labai veiksminga ir yra puikus būdas pasiekti daugybę žmonių.

Jei norite pasiekti didelį skaičių žmonių, „Google Display Network” yra puikus pasirinkimas. Šį tinklą sudaro milijonai svetainių, o jūs galite orientuotis į potencialius klientus pagal jų interesus. Ši reklamos rūšis gali būti labai veiksminga ir yra puikus būdas pasiekti daug žmonių.

Paslaugos:

https://sweepest.lt/seo-paslaugos

https://sweepest.lt/facebook-reklama


https://sweepest.lt/Google-ads


https://sweepest.lt/web-kurimas

1 Comment

Sorry, the comment form is closed at this time.