Kas yra facebook reklama?
„Facebook“ reklama yra kai tie patys skelbimai yra reklamuojami ant pačio “Facebook” platformos, o pats “Facebook” yra labai platus auditorijos tinklas turintis papildomas programas, tokias kaip „Whatsapp“ ir „Instagram“.
Visą „Facebook“ tinklą preliminariai sudaro apie 2,2 milijardo aktyvių vartotojų kasdien ir 2,8 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį. Teoriškai, ir gerai pagalvojus apie tai, kad kas mėnesį galima pasiekti beveik 37% pasaulio gyventojų. Toks vartotojų skaičius, suteikia įmonėms neribotas galimybes nukreipti ir atrasti savo pagrindines auditorijas.
„Facebook“ platforma yra išsamus ir paprastas būdas pasiekti skirtingus klientus įvairiais pardavimo kanalo etapais. Skelbimai visokeriopai yra ekonomiškas ir efektyvus skaitmeninės rinkodaros įrankis, kuris padidina įmonės pelningumą ir matomumą internete.
„Facebook“ skelbimų taikymasDidžiausias „Facebook“ reklamos pranašumas yra taikymas. Naudodamiesi „Facebook“ reklama galite pasiekti klientus, kurie jums yra pelningiausi. Kuo geriau įmonė supranta savo klientų grupę, tuo geriau duomenys gali būti naudojami kuriant naudingesnes strategijas.
Įprastai skelbimų taikymas yra atliekamas pasirenkant ir derinant pomėgius, amžių, vietoves, kalbas arba sukuriant pasirinktines auditorijas iš įvairių duomenų šaltinių.
Galimų auditorijų pavyzdžiai:
Naudodami šiuos pavyzdinius įvykius, galime sukurti galingą pakartotinio taikymo reklamą, kuri yra efektyvus būdas padidinti skelbimų išlaidų grąžą.
Iš pat pradžių “Facebook” skelbimų taikymas pagal pomėgius yra naudingiausias, nes kiti skelbimų taikymai yra ne tokie naudingi dėl duomenų trūkumo.
Panašios auditorijos:
Pagrindinis „Facebook“ puslapio skelbimų taikymo metodas yra panašios auditorijos. Panašios auditorijos yra taikymo būdas, kuris įgalinamas svetainėje naudojant „Pixel“. Panašios auditorijos sutampa su auditorija pagal duomenis, pateiktus vienoje šalyje. Išvaizda, panašios auditorijos dydis yra 1–10% šalies gyventojų.
Panašios auditorijos naudojimas leidžia „Facebook“ rodyti skelbimus panašiai, bet didesnei grupei žmonių, kuri gali konvertuoti. Pvz., Galite sudaryti 1% panašios auditorijos iš pirkimo įvykių iš šalies, kurioje buvo renkami duomenys.
Panašių auditorijų naudojimas taip pat įgalina jūsų strategijos mastelio keitimą ir didesnę rezultatų tikimybę. Reguliariai naudinga prisiminti, kad net jei būtų pakankamai duomenų, nėra garantijų, kad taikymas padidins rezultatus ar konversijas. Visada galite patobulinti taikymą.
„Facebook“ skelbimų kaina ir biudžetas
„Facebook“ reklama mokama mokant už paspaudimą arba už 1000 parodymų (MUT-mokestis už Mile).
Penkios svarbios priemonės nuo kurių priklausys „Facebook“ skelbimų kaina internetiniame aukcione:
Kainai svarbu koks mėnuo, diena ir laikas.
Pagal strategiją „Facebook“ pasiūlys mažiausią kainos pasiūlymo sumą, kad gautų kampanijos rezultatus.
Paskirties vietos taip pat turi įtakos išlaidoms. Pavyzdžiui, reklamuojant gali būti skirtumų tarp „Instagram Story“ ar „Facebook Mobile“ sklaidos kanalo.
Naudodama tinkamumo metriką, „Facebook“ vertina skelbimų kokybę. Kaip gerai spustelėjamas skelbimas, jis patinka, bendrinamas ir pan. Kai vartotojai slepia skelbimus arba skelbimas nepakankamai patinka, tai sumažins pateikto skelbimo įtraukimo reitingą.
Taikymas pagal labai konkurencingą auditoriją bus brangesnis nei taikymas į mažiau konkurencingą auditoriją.
Kitos „Facebook“ skelbimų išlaidos:
Didesni biudžetai ir kampanijų mastelio keitimas pareikalaus daugiau darbo nei mažesnės kampanijos. Visada apskaičiuokite darbo išlaidas.
Skelbimų kūrimas užtrunka, taip pat turėtų būti įtrauktos jų išlaidos.
Pavyzdžiui, paprastus vaizdo skelbimus būtų galima pagaminti pigiau nei vaizdo įrašo skelbimus. Bandydami kelis skelbimų formatus, palyginkite gamybos sąnaudas su jų rezultatais, kad sužinotumėte, ar pigesnės parinktys galėtų pagaminti daugiau, bet mažiau.
Skelbimų tipai:
Vaizdo skelbimai;
Karuselės (angl. Carousel) skelbimai;
Kolekcijos skelbimai;
Story(istorijų) skelbimai;
Parduotuvės katalogo skelbimai.
Prieš pradėdami naudoti „Facebook“ skelbimus, būtinai perskaitykite skelbimų politiką, taip ateityje išvengsite skelbimų paskyrų sustabdymo.
Facebook reklama ir administravimas | SEO sprendimai