ĮMONĖMS

Problema. Kaip interneto svetainės lankytojus paversti pirkėjais?

 

Situacija. Šiuo metu įmonės daugiausiai dėmesio yra sutelkę į tai, kaip kuo didesnį skaičių žmonių atsivesti į savo el. svetainę. Tačiau atvedus jie nepuola pirkti. Kodėl? Nes jie:

 

  • nesusipažinę su prekėmis/paslaugomis,
  • nepasitiki pirkėju,
  • nesupranta, kodėl turėtų rinktis būtent jūsų prekes/paslaugas, o ne konkurentų,
  • nemato kitų pirkėjų rekomendacijų ir patvirtinimo, kad „viskas su jumis yra gerai”.

 

Šią problemą įmonės sprendžia, pasitelkusios įvairias marketingo priemones.

 

Deja, šie sprendimai turi trūkumų:

 

  • reikalauja didelių investicijų;
  • yra imlūs laikui;
  • kai kurių sprendimų sunkiai išmatuojama investicijų grąža;
  • skirti tik srautui generuoti;
  • įsiterpusi į turinį reklama erzina vartotojus.

 

Sprendimas. Sweepest komanda vysto el. konkursų sprendimus, kurie įmonėms padeda potencialų klientą paversti realiu pirkėju.

 

Kodėl pasirinkome konkursą kaip efektyvios reklamos priemonę?

 

  • prizas skatina atlikti veiksmą;
  • visi dalyviai identifikuojami, t.y. žinome jų vardus ir el. pašto adresus;
  • pasibaigus konkursui, galime siųsti itin detaliai specializuotus pasiūymus;
  • paprasta susikurti potencialių klientų duomenų bazę;
  • paprasta surinkti vartotojų kuriamą turinį;
  • paprasta paskatinti registracijas.

 

Sweepest verta rinktis, nes:

 

  • nereikai investuoti į programavimo ir dizaino darbus;
  • konkursui sukurti pakanka 15 min.;
  • gaunate tikslią konkursą pamačiusių ir sudalyvavusių dalyvių ataskaitą;
  • turime sukaupę per 25.000 registruotų vartotojų duomenų bazę;
  • konkursai nemokamai dubliuojami masinės žiniasklaidos priemonėse, Sweepest Facebook paskyroje bei siunčiami naujienlaiškiai į asmenines el. pašto dėžutes, kur reklamai pakliūti sudėtingiausia, jei neturite nuosavos duomenų bazės.

 

Konkursų tipai ir nauda nuo mažiausio iki didžiausio įsitraukimo

1. FACEBOOK LIKE

Problema: nėra arba yra labai mažai įmonės Facebook paskyros sekėjų.

Sprendimas: visi konkurso dalyviai tampa įmonės Facebook paskyros sekėjai. Vėliau įmonė su jais bendrauja tiesiogiai.

 

2. RINKOS APKLAUSA

Problema: pardavėjas nežino, kas klientams yra svarbiausia, kas trukdo parduoti.

Sprendimas: konkurso dalyviai pasako, ką jie vertina, ko trūksta, kas nepatogu, kodėl neperka. Pasibaigus konkursui, formuojamas naujas pasiūlymas, atsižvelgiant į tyrimo duomenis, arba keli pagal skirtingus segmentus.

 

3. SUPAŽINDINIMAS SU ASORTIMENTU (vienas efektyviausių konkursų)

Problema: kaip potencialų pirkėją supažindinti su prekėmis/paslaugomis?

Sprendimas: potencialus pirkėjas, rinkdamasis prizą, susipažįsta su prekėmis (jų kategorija). Jis nagrinėjasi prekes/paslaugas, kuri labiausiai atitinka jo poreikius. Ilgas praleistas laikas svetainėje, stiprus emocinis įsitraukimas.

 

4. VARTOTOJO KURIAMAS TURINYS (UGC) – NUOTRAUKOS, MINI ISTORIJOS

Problema: potencialus pirkėjas nemato nieko bendro tarp savęs ir pardavėjo. „Negyvybinga“ el. parduotuvė.

Sprendimas: potencialus pirkėjas atranda bendras sąsajas/patirtis tarp jo paties ir įmonės parduodamų prekių/teikiamų paslaugų. Dalinasi savo asmenine patirtimi. Atsiranda bendrumo jausmas: „mums pakeliui“, „mūsų vertybės/gyvenimo būdas/požiūris sutampa“.

 

5. DUOMENŲ RINKIMAS

Problema: potencialūs pirkėjai, atėję į el. parduotuvę, išeina neidentifikuoti, nepalikę savo duomenų.

Sprendimas: pardavėjas gali susirinkti visus asmeninius duomenis: vardą, lytį, miestą, pomėgius – visą asmeniniams pardavimams reikalingą informaciją. Pasibaigus konkursui, gali siųsti itin taiklų asmeninį pasiūlymą, auginti nuosavą potencialių pirkėjų duomenų bazę.

 

6. EDUKAVIMAS

Problema. Jei vartotojas nemato skirtumo tarp konkuruojančių prekių ar paslaugų, jis yra linkęs rinktis pigiausią variant. Kol potencialus klientas jūsų nepažįsta, nežino, kaip pirkti, kokią vertę jis gauna, kuo jūs geresni nei konkurentai, kokia yra prekių ar paslaugų specifika, jam sunku priimti pirkimo sprendimą.

Sprendimas. Konkurso dalyviai, susipažinę su prekių ar paslaugų specifika, gali jus atskirti nuo konkurentų, pagrįsti savo pasirinkimą pirkti pas jus.

 

7. VARTOTOJO KURIAMAS TURINYS – NUOTRAUKOS, ATSILIEPIMAI

Problema: atėjus į el. parduotuvę ji atrodo nepatikimai, nykiai.

Sprendimas: nuotraukos su įsigyta preke arba po paslaugos įsigijimo bei pirkėjų atsiliepimai didina potencialių pirkėjų pasitikėjimą, didina praleistą laiką el. parduotuvėje, stiprina emocijas, veda link pardavimo.

 

Jei populiarinate el. parduotuvę, rekomenduojama papildomai įsidiegti Google remarketing įrankį ir susigrąžinti išėjusius iš svetainės lankytojus, o gavus el. pašto adresus, siųsti specializuotus naujienlaiškius pagal išsakytus potencialių pirkėjų poreikius.

 

Konkurso sklaida:

25.000 Sweepest registruotų vartotojų;
20.000 + Sweepest Facebook paskyros vartotojų;
30 000 - Sweepest.lt naujienlaiškių duomenų bazė.

Konkurso dubliavimas partnerių puslapiuose

Partneriai, pas kuriuos galite dėti savo konkursus NEMOKAMAI:

Demografiniai duomenys

Lytis: 67% moterys, 33% vyrai.
Amžius: 30% - 18 – 24 metų, 40% - 25-34 metų.

Investicija į konkursą

Reklamos parodymas, t.y. naujienlaiškių siuntimas, konkursų talpinimas Facebook paskyroje, partnerių puslapiuose – NEMOKAMAS.

Eil. nr.

Konkurso tipas

           Investicija, Eur 

Galiojimo terminas

1.

Facebook like

                  100 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

2.

Rinkos apklausa

                    300 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

3.

Supažindinimas su asortimentu

                   500 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

4.

Vartotojo kuriamas turinys

                300 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

5.

Duomenų rinkimas

               750 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

6.

Edukavimas

               300 + PVM

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

Konkurso mokestis mokamas prieš paleidžiant konkursą.

 

P.S. Jau turime galimybę konkursą skelbti jūsų pačių el. parduotuvėje ar el. puslapyje (Sweepest integracija (iframe)). Jei susidomėjote šia galimybe, susisiekite žemiau nurodytais kontaktais. Suteiksiu išsamią informaciją.

 

Norite skelbti konkursą?

Registruokitės čia: https://sweepest.lt/verslas-registruotis

Jei turite klausimų, susisiekite:

El. paštu: marina@sweepest.com

Telefonu: 8 657 84660​

 

Mumis pasitiki:

Ir per 400 kitų įmonių.