ĮMONĖMS

Ačiū, kad domitės Sweepest galimybėmis!

Sweepest įmonėms padeda el. parduotuvės ar el. svetainės lankytojus paversti realiais pirkėjais.

 

Kodėl konkursai – efektyvi priemonė?

Žmonės konkursą tapatina su žaidimu. Jie lengvai įsitraukia ir atlieka įmonei naudingus veiksmus. Kuo konkurso dalyviai praleidžia daugiau laiko su prekės ženklu bei sužino apie prekes/paslaugas, tuo jie arčiau pirkimo žingsnio.

Konkursai vs reklaminiai skydeliai?

Esminis skirtumas tas, kad reklaminiai skydeliai yra orientuoti į reklamos parodymą, o Sweepest konkursai – į konkretaus veiksmo atlikimą. Sweepest konversijos (procentinė dalis kiek žmonių sudalyvauja konkurse, jį pamačius) siekia 7% – 45%, kai tuo tarpu reklaminių skydelių konversijų (kiek žmonių paspaudžia ant reklaminio skydelio, kai jį pamato) vidurkis – 1%.

Kodėl verta rinktis Sweepest konkursus?

Sweepest tikslas – ne tik parodyti reklamą, bet per skirtingus konkurso dalyvio atliekamus žingsnius, vesti prie pardavimų. Kiekvienas konkurso tipas atlieka vis kitą funkciją ir suteikia konkrečią vertę.

Konkursų tipai ir nauda nuo mažiausio iki didžiausio įsitraukimo:

1. FACEBOOK LIKE

Problema: nėra arba yra labai mažai įmonės Facebook paskyros sekėjų.

Sprendimas: visi konkurso dalyviai tampa įmonės Facebook paskyros sekėjai. Vėliau įmonė su jais bendrauja tiesiogiai.

 

2. RINKOS APKLAUSA

Problema: pardavėjas nežino, kas klientams yra svarbiausia, kas trukdo parduoti.

Sprendimas: konkurso dalyviai pasako, ką jie vertina, ko trūksta, kas nepatogu, kodėl neperka. Pasibaigus konkursui, formuojamas naujas pasiūlymas, atsižvelgiant į tyrimo duomenis, arba keli pagal skirtingus segmentus.

 

3. PRIZO PASIRINKIMAS (vienas efektyviausių konkursų)

Problema: kaip potencialų pirkėją supažindinti su prekėmis/paslaugomis?

Sprendimas: potencialus pirkėjas, rinkdamasis prizą, susipažįsta su prekėmis (jų kategorija). Jis nagrinėjasi prekes/paslaugas, kuri labiausiai atitinka jo poreikius. Ilgas praleistas laikas svetainėje, stiprus emocinis įsitraukimas.

 

4. VARTOTOJO KURIAMAS TURINYS (UGC) – NUOTRAUKOS, MINI ISTORIJOS

Problema: potencialus pirkėjas nemato nieko bendro tarp savęs ir pardavėjo. „Negyvybinga“ el. parduotuvė.

Sprendimas: potencialus pirkėjas atranda bendras sąsajas/patirtis tarp jo paties ir įmonės parduodamų prekių/teikiamų paslaugų. Dalinasi savo asmenine patirtimi. Atsiranda bendrumo jausmas: „mums pakeliui“, „mūsų vertybės/gyvenimo būdas/požiūris sutampa“.

 

5. DUOMENŲ RINKIMAS

Problema: potencialūs pirkėjai, atėję į el. parduotuvę, išeina neidentifikuoti, nepalikę savo duomenų.

Sprendimas: pardavėjas gali susirinkti visus asmeninius duomenis: vardą, lytį, miestą, pomėgius – visą asmeniniams pardavimams reikalingą informaciją. Pasibaigus konkursui, gali siųsti itin taiklų asmeninį pasiūlymą, auginti nuosavą potencialių pirkėjų duomenų bazę.

 

6. ČEKIO REGISTRAVIMAS

Problema: neperka arba perka už mažas sumas.

Sprendimas: konkursas skirtas tik perkantiems (tiesioginis pardavimų skatinimas) arba perkantiems už nurodytą ir didesnę sumą, pvz. perkantiems už 30 Eur ir daugiau. Tiesioginis pardavimų skatinimas.

 

7. VARTOTOJO KURIAMAS TURINYS – NUOTRAUKOS, ATSILIEPIMAI

Problema: atėjus į el. parduotuvę ji atrodo nepatikimai, nykiai.

Sprendimas: nuotraukos su įsigyta preke arba po paslaugos įsigijimo bei pirkėjų atsiliepimai didina potencialių pirkėjų pasitikėjimą, didina praleistą laiką el. parduotuvėje, stiprina emocijas, veda link pardavimo.

Jei populiarinate el. parduotuvę, rekomenduojama papildomai įsidiegti Google remarketing įrankį ir susigrąžinti išėjusius iš svetainės lankytojus, o gavus el. pašto adresus, siųsti specializuotus naujienlaiškius pagal išsakytus potencialių pirkėjų poreikius.

Konkurso sklaida:

25.000 Sweepest registruotų vartotojų;
20.000 + Sweepest Facebook paskyros vartotojų;
30 000 - Sweepest.lt naujienlaiškių duomenų bazė.

Konkurso dubliavimas partnerių puslapiuose

Partneriai, pas kuriuos galite dėti savo konkursus NEMOKAMAI:

Demografiniai duomenys

Lytis: 67% moterys, 33% vyrai.
Amžius: 30% - 18 – 24 metų, 40% - 25-34 metų.

Kaina

Sweepest filosofija – klientas turi mokėti tik už konkurso dalyvio atliktą veiksmą. Reklamos parodymas, t.y. naujienlaiškių siuntimas, konkursų talpinimas Facebook paskyroje, partnerių puslapiuose – NEMOKAMAS.

Eil. nr.

Konkurso tipas

Kaina už konkurso dalyvį (atliktą veiksmą), Eur + PVM

Galiojimo terminas

1.

Facebook like

0.1

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

2.

Mini rinkos tyrimas

0.3

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

3.

Prizo pasirinkimas

0.5

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

4.

Vartotojo kuriamas turinys

0.3

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

5.

Duomenų rinkimas

1.0

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

6.

Čekio/užsakymo registravimas

0.3

2 sav. – 1 mėn. pasirinktinai

 

Šiuo metu konkursą pamato keli tūkstančiai, sudalyvauja keli šimtai dalyvių.

Jei turite numatę tikslią biudžeto sumą, galite riboti konkurso dalyvių skaičių, pvz. max. 300 dalyvių Facebook like konkurse kainuos 30 Eur + PVM.

 

P.S. Jau turime galimybę konkursą skelbti jūsų pačių el. parduotuvėje ar el. puslapyje (Sweepest integracija (iframe)). Jei susidomėjote šia galimybe, susisiekite žemiau nurodytais kontaktais. Suteiksiu išsamią informaciją.

 

Norite skelbti konkursą?

Registruokitės čia: https://sweepest.lt/verslas-registruotis

Jei turite klausimų, susisiekite:

El. paštu: hello@sweepest.com

Telefonu: 8 657 84660​

 

Mumis pasitiki:

Ir daugybė kitų įmonių.