Apie mus rašo

Konkursai potencialiems klientams privilioti: ar visada jie tinkama priemonė?
Delfi.lt 2016 11 30

Konkursai potencialiems klientams privilioti: ar visada jie tinkama priemonė?

Siekiant didesnio vartotojų įsitraukimo viena dažniausiai pasirenkamų priemonių – konkursas, siūlant prizus už kažkokį atliktą veiksmą. Tačiau pats konkursas savaime nėra stebuklinga priemonė: jį reikia sugebėti suformuluoti teisingai, kad iš tiesų padėtų siekti prekės ženklui keliamų tikslų.

Internetiniai konkursai: vartotojams nauda ir pramoga, įmonėms – efektyvi reklama
ELTA pranešimai spaudai 2016 07 04

Internetiniai konkursai: vartotojams nauda ir pramoga, įmonėms – efektyvi reklama

Greitai kintančią elektroninę erdvę pasiekė tiek įmonėms, tiek interneto vartotojams svarbi naujovė. Patrauklias galimybes atvėrė internetinių konkursų platformos, praėjusių metų startuolio ,,Sweepest“, ir portalo Alfa.lt bendradarbiavimas. Iki smulkmenų apgalvota internetinių konkursų integracija į vieną skaitomiausių Lietuvos informacinių portalų leis verslininkams pasinaudoti didžiulę auditoriją pritraukiančiu reklamos kanalu, o internautams – džiaugtis naudingu, produktyviu naršymu ir čia pat laimimais prizais.

,,Sweepest“: verslininkai neturėtų mokėti už bevaisę reklamą
Ekonomika.tv3.lt 2015 10 29

,,Sweepest“: verslininkai neturėtų mokėti už bevaisę reklamą

Jaunas ir sparčiai augantis startuolis "Sweepest" verslininkams pristato naują, išskirtinai efektyvios reklamos rūšį - konkursus internete. Šiais laikais, jokie verslininkai nebeturėtų mokėti už neveiksnią, esmines funkcijas prarandančią reklamą.

"Sweepest" inovatyvus projektas įtikinęs investuotojus
BNS spaudos centras 2015 08 27

"Sweepest" inovatyvus projektas įtikinęs investuotojus

Specializuota internetinių konkursų platforma "Sweepest" iki šiol vienintelė tokia Lietuvoje. Šis naujas rinkos dalyvis stebina progresu ir sėkme: mažiau nei per tris mėnesius nuo projekto pradžios pritraukta pirma investicija projekto vystymui.

Nesikuklina: sugalvojo unikalų verslą
Delfi.lt 2015 06 28

Nesikuklina: sugalvojo unikalų verslą

Vienintelės specializuotos internetinės konkursų platformos „Sweepest“ įkūrėjai Artūras Svirskis (24 m.), Marina Basangova (29 m.) ir Petras Petkevičius (52 m.) darbuojasi Kaune – Kęstučio gatvėje įsikūrusiame biure. Ši trijulė – išsilavinę ir ambicijų nestokojantys verslininkai. Vos prieš mėnesį įkūrę netradicinį reklamos kanalą per konkursus „Sweepest“, drąsiai kalba apie ateities planus ir džiaugiasi dabartiniais rezultatais.

Strtuolio įkūrėjai: "5 mln. rinka nėra mūsų taikinys"
BZN Start 2015 06 01

Strtuolio įkūrėjai: "5 mln. rinka nėra mūsų taikinys"

Startuolio idėja padeda didinti prekės ženklo žinomumą.

Lietuviškas startuolis - naujas reklamos kanalas
Visetas.lt 2015 05 05

Lietuviškas startuolis - naujas reklamos kanalas

Startuolis – jau kelerius metus populiariausias ir efektyviausias naujo verslo principas, padedantis pritraukti investuotojus. Pagrindinis startuolių tikslas – greitai, kokybiškai, inovatyviai ir linksmai patenkinti vartotojų poreikius. Autorių teigimu, būtent šiuos kriterijus atitinka savaitgalį startavęs ambicingas projektas, atveriantis naują ir netradicinį reklamos kanalą įmonėms visoje šalyje.